19 Dec 2011

Lunch And Exchange Present 2011

Cerita aktiviti saya masa hari khamis yang lepas jer ni,  ada jemputan lunch dengan TYT duta dan isteri, semua staff dan spouse officer Malaysia embassy. Lunch kali ni dibuat di restaurant Singapore di Helsinki tapi owner restaurant ni orang Malaysia kira restaurant Malaysia jugalah.  


Biasanya aktiviti makan-makan bersama staff sempena christmas ni dibuat sebelum sambutan christmas. Terdapat  5 org local staff yang beragama kristian yang bekerja di embassy. Bila dah abis makan-makan tu we all ke embassy untuk exchange present yang mana setiap org wajib membawa 1 hadiah dan kemudian cabutan no bertuah akan diberikan untuk mendapatkan hadiah tersebut. So...kira setiap org akan dapat 1 hadiah utk dibawa blk nanti.


Oklah layan jerlah gambar kat bawah...sekadar untuk simpanan kenangan saja:D

antara yang hadir


dah abis makan baru teringat nak ambil gambar

hadiah yang telah dikumpul

Ucapan dari TYT Duta Besar

masing-masing dah dapat hadiah





dari kiri driver ofis yg berasal dr Algeria, yang ke2 kiri tu gardener berasal dr Pakistan, yang ke 3 sebelah kiri tu pula driver TYT Duta berasal dari Estonia dan yang last ni pula kerani memang asalnya Finland.




group photo with HE Amb and wife, officer, spouse officer and all staff Malaysia embassy.





3 comments:

  1. Syoknya..ramai uga staff ya....NieZa dapat banyak christmas gift ke ....nanti akak kirim"malaysia butter: belacan kat Niezaya

    ReplyDelete
  2. Nieza,bukan senang nak berkumpul cenggini bila memasing ada comitment sendiri... pastinya sangat seronok dan jadi kenangan indah bila dah berpisah2 nnti!

    ReplyDelete
  3. rasanya bila tengok majlis cam ni seram lak. haha.. dah lama tak bersosial gini. teringat lak zaman2 kerja dulu. hehe. best kan

    ReplyDelete

sila...sila..jgn segan-segan yer..tq:)

Be Our Guest And Sign This Guestbook...TQVM

Bookmark and Share

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

My Blog Anniversary Day

Daisypath Anniversary tickers

Our Wedding Anniversary Day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers