6 Oct 2011

The Versatile Blogger Award

Assalammualaikum semua...sebelum terlupa lagi, saya nak gantungkan award ni dulu la...lama dah terperam...sampai msk ranum baru nak gantungkan ni...:D btw, minta maaf yer bukannya saja tak ingat tapi tertimbus dgn resepi baru tu pasal sampai tak nampak. Apapun terima kasih pada tuan yang memberi....ok Jom kita tgk dari siapa dan apa tugasan yang diberikan.

1. Thank and link back the person who gave you this award

(Ucapkan terima kasih dan link balik kepada orang yang beri award ini)
Ok Jutaan terima kasih diucapkan pada dua org kekanda di bawah ni atas ingatan untuk bagi award ni...dgn berbesar hati juga saya menerimanya. semoga ingatan mesra di alam maya ni berkekalan hendaknya...InsyaAllah.


2. Share 7 things about yourself on the post
(Kongsi 7 perkara mengenai anda)
Sebelum ni saya pernah juga ceterkan serba sedikit pasal diri saya ni tapi memandangkan ada lagi teman-teman baru yang belum tau dan mengenali saya ceterkan lagi lah yer.


1. Nama penuh saya seperti mana yang tertera dlm sijil lahir ialah Nur Suhainiza Bt Ramli. Nama pendek biasa orang panggil Nieza @ Ija. Saya dilahirkan pada tanggal 14 april 1979 di Kuala Lumpur dan bila umur 5 tahun arwah abah saya pun pencen dan balik la ke Penang so..membesarlah saya di Penang dan disekolahkan juga disana.


2. Saya anak ke 5 drp 6 org adik beradik. 4 org lelaki dan 2 org perempuan. Tapi kakak saya yang sulung dah meninggal dunia 10thn lepas so..tinggal la saya seorang saja anak perempuan.


3. Berstatus isteri kepada En.Faizal Bin Ishak. Belum lagi dikurniakan cahaya mata...belum ada rezeki lagi setelah 3 kali misscariage...sob sob. Masih lagi berusaha dan menanti ...insyaAllah doakan yer..:D


4. Pekerjaan saya adalah Jururawat Kesihatan yang berdaftar dengan Lembaga Jururawat Malaysia dan Kementerian Kesihatan Malaysia. Buat Masa sekarang ni masih lagi bercuti tanpa gaji mengikut suami bertugas di Helsinki, Finland ni.


5. Saya mempunyai minat yang pelbagai sebenarnya. Kekadang suka msk, kekadang suka ambil gambar,kekadang suka shopping. dan kekadang cepat pula bosan tapi bila bosan saya akan ke shopping mall....tak beli apa pun tak apa asalkan dapat jln-jln dan window shopping..kekadang berjam-jam kat sana. Mr.hubby la org yang paling bosan kalau ikut saya time tu...tu sebab dia selalu bagi saya keluar sorang..:D 


6. Saya seorang yang penakut pada kucing. Tak tau la kenapa kalau kucing dtng dekat saya dah jerit...maybe sebab fobia kena cakar dulu kot.


7. Saya seorang yang sukakan kesederhanaan dalam kehidupan..biarlah apa org nak cakap asalkan apa yang dibuat tak salah disisi undang-undang dan hanya mengejar redha Allah swt.

3. Pass the award to fifteen bloggers that you think deserve it.
(Berikan kepada 15 bloggers yang anda rasa layak)
maaflah, rasanya ramai dah blogger yang dapat award ni tak dapatlah saya nak senaraikan. so...saya bagi pada semua pengunjung sini yang belum dapat lah yer..sudi-sudikan lah bawa balik yer.

4. Lastly contact all the bloggers that you've picked for the award.
(Hubungi semua yang menerima)
oklah skip sampai sini lah dulu...semoga kekanda berdua berpuas hati lah yer dengan jawapan yang diberi..oleh itu, selesai sudahlah tugasan saya...:D

2 comments:

  1. selamat pagi Nieza,
    5 & 7 tu ada persamaan antara kita....he hehhhh

    ReplyDelete
  2. Bagus entri ni. Dapatlah Kak Azie kenal Nieza lebih mendalam lagi. Sebelum ni tak tahu begitu details.

    Tak sempat pun nak baca keseluruhan blog dari awal, wpun baru dok follow beberapa bulan tapi mesra macam dah kenal lama.

    Thanks Nieza.

    ReplyDelete

sila...sila..jgn segan-segan yer..tq:)

Be Our Guest And Sign This Guestbook...TQVM

Bookmark and Share

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

My Blog Anniversary Day

Daisypath Anniversary tickers

Our Wedding Anniversary Day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers