6 Apr 2011

One Lovely Blog Award From MamaFami, Hasue,Tun, Kak Norlie & Kak Sam



T.H.E A.W.A.R.D
Assalammualaikum dan salam sejahtera semua....sebelum terlupa nak gantung award yang datangnya dr sifu masak terkenal juga...yang dimata saya memang hebat dlm dunia msk-msk ni. Sungguh terharu bila memula dapat award drp MamaFami ni....terima kasih atas ingatan nak bagi award ini....really appreciate. Actually saya suka tgk roti yang mama buat maklumlah saya ni baru jer belajar-belajar meroti ni kan. 
Award yang sama juga saya dapat drp Hasue & Tun ...yang dok jauh nun di sarawak. Dan terima kasih atas ingatan juga buat Kak Norli dan Kak Sam krn sudi bagi award ni.Semua blog ni pun hebat juga...byk resepi best-best kat sana...btw thanks a lot to MamaFamiHasue, Tun, Kak Norli & Kak Sam for passing me this award. And this award came with some homework....so..Jom kita tgk apa homework yang nk kena buat tu....

Here are rules to abide accepting this award :

1. Post linking back to the person that gave you the award

2. Share 7 random things about yourself 

3. Award 15 recently discovered blogs

4. Drop them a note and tell them about it
Answer :
1. Done
2. 7 random things about myself...
Dilahirkan di Kuala Lumpur dan dibesarkan di Penang...sekrng merantau  ikut suami bertugas di sini. Seorang isteri yang bekerja tapi sekarang sedang bercuti tanpa gaji. 
  • Suka berkawan dengan semua org tak kira tua ataupun muda....selagi ada org ikhlas nak berkwn..cepat simpati dgn org ...ni pengalaman masa study nursing dulu byk pengalaman berjumpa dgn pelbagai kerenah dan ragam manusia...pengalaman mematangkan diri ini.
  • Tak suka perkara yang remeh-temeh dan buang masa dgn melepak dan borak kosong saja coz saya akan cepat bosan. tu sebab jarang on chat kat fb atau YM...sembang jika perlu saja tapi biasanya suka msg jer kat inbox. kalau ada apa-apa hal leh msg...dan setiap kali bgn tido memang  saya akan check msg dulu...:D Actually saya suka buat perkara-perkara yang tak membosankan dan memberi faedah.Sebab tu la masa bercuti ni saya akan penuhkan dgn aktiviti mengikut minat saya.
  • minat dalam  fotografi dah lama coz suka ambik gambar dan edit gambar....sekarang suka msk so..byk ambil gambar mkn pula.
  • Suka kemas umah dan hiaskan umah...amatlah merimaskan kalau tgk rumah tak kemas...tapi satu kepuasan bila tgk semua kemas dan suka gubahan pernah juga buat gubahan hantaran utk sedara mara yang nk kahwin dulu.
  • Suka travelling tengok tempat org dan melihat keindahan Ciptaan Allah.
  • Suka dengar zikir sebelum tido...dh menjadi rutin harian... wajib dgr ni kalau tak saya tak boleh nak tido...biasanya buka guna iphone jer letak sebelah bantal...saya dgr sampailah terlena. Oklah cukuplah serba sikit untuk kali ni yer. kita tgk homework yg seterusnya pula.
    Bab senarai ni yang lemah sikit ...nampak ada dah yg dapat award ni dan Kalau ikutkan hati ramai lagi nak kasi ni tapi saya ikut arahan nak 15 jer lah yer. yg tak tersenarai tu jgn ler berkecil hati coz bagi saya semua blog yang berkunjung ke sini mempunyai keistimewaan yang tersendiri.
15 recently...and not so recent gak la ye...discovered blog, in random order
  1. Kak Naz @ Cute Oven, Small Kitchen
  2. Adinda Amy Sensei
Diharap sudilah kawan-kawan semua menerima award ni.....semoga dgn ini dapatlah mengeratkan lagi ukhwah sesama kita. Ok dah siap...boleh tido dgn lena dah...haha harap mamafami, Hasue,Tun, Kak Norli dan Kak Sam berpuas hatilah dgn homework saya ni....btw tq semua....lapp u all...mmhuahh..:D

6 comments:

  1. assalam nieza, mekasih sudi bg award kat akk..nnt akk ambil ya

    ReplyDelete
  2. wahhhh! menarikkk! CB amik! lama tak dapat award! hehe

    ReplyDelete
  3. Owh nieza...so much thank you...maaf I missed this entry......mmm:) Appreciate it a lot!!

    ReplyDelete
  4. salam k nieza.. thanx bg award ni. nnty sy gantung kat umah ye.. btw, cantek gambo ayam oat tu..:)

    ReplyDelete
  5. Assalam Nieza,
    TQ sudi bagi akak award ni..nnti akak ambil dan gantung ya..aci tak takyah wat homework tu....hehehe...

    ReplyDelete
  6. salam nieza..ni akak dtg nak ambik award..anugerah bintang fofular...nanti akak tepek kat dapur akak tu ya.

    ReplyDelete

sila...sila..jgn segan-segan yer..tq:)

Be Our Guest And Sign This Guestbook...TQVM

Bookmark and Share

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

My Blog Anniversary Day

Daisypath Anniversary tickers

Our Wedding Anniversary Day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers