29 Jan 2011

Tahniah Buat Yatiememories @ Sinar Kehidupanku


As salam semua sebelum terlupa saya nk simpan bunga yang lawa ni kat dapur saya dulu...haha memang suka sangat dapat bunga ni....cantik! tido malam ni maunya mimpikan bunga ni...:D 
btw sekalung tahniah saya ucapkan pada Kak Yatie @ Sinar Kehidupanku  diatas kehadiran  jumlah follower blog Sinar Kehidupanku yang telah mencecah 1000 orang semalam. Hebat juga tu...saya menumpang gembira juga kak coz saya memang suka dgn blog akak tu dan menjadi sumber inspirasi saya juga dalam melayari dunia blog saya yg belum sampai sethn lagi ni.
Doa dan harapan saya semoga Sinar Kehidupanku akan terus bersinar lagi dengan  berkongsi resepi dengan menu-menu yang best lagi nanti....insyaAllah. 

2 comments:

  1. Salam Nieza,
    Terima kasih coz wish kat akak dan sudi ambil bunga ni...suka akak melihatnya....Nieza juga adalah sebahagian dari pendorong dan penguat semangat akak sepanjang akak berblogging....Tq,,

    ReplyDelete
  2. w.salam kak, sama - sama kasih juga krn akak sudi kwn ngan saya...ya insyaAllah saya akan terus menyokong blog akak semoga akak terus berblogging lagi...:)

    ReplyDelete

sila...sila..jgn segan-segan yer..tq:)

Be Our Guest And Sign This Guestbook...TQVM

Bookmark and Share

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

My Blog Anniversary Day

Daisypath Anniversary tickers

Our Wedding Anniversary Day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers