17 Jan 2011

Perginya tak kan kembali lagi..


Assalammualaikum...sedar tak sedar hari ni 17 January 2010 genaplah 10 tahun kekandaku tersayang Nor Shuhada bt Ramli kembali ke rahmatullah.....perginya yang tak kan kembali lagi...dan rindu dihati hanya tuhan saja yang mengetahui.......hanya Al-Fatihah saja dapat ku sedekahkan kepada arwah...semoga rohnya sentiasa dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan org-org beriman...amin.

Arwah merupakan kakak sulung saya dan satu-satunya kakak yang saya ada...arwah meninggal pada tanggal 17 .1. 2001 pada jam 10.35mlm.  Arwah meninggal sakit asma dan pada usianya 32 thn ketika itu iaitu  sama umur saya pada hari ini....sungguh cepat masa berlalu....dan panggilan ilahi tidak mengenal usia tua atau muda. setiap yg hidup pasti akan mati...itu janji Allah...dan kita kena redha.

13 comments:

  1. Al-Fatihah buat arwah..
    moga dirahmati.

    ReplyDelete
  2. Lumrah kehidupan..setiap kita pasti akan pergi..

    ReplyDelete
  3. ya betul tu...kita kena redha btw tq..:)

    ReplyDelete
  4. alfatihah buat arwah kekanda nieza
    kita sama2 telah kehilangan org tersayang..ayah kak pula tahun 1980 semasa kak umur 14thn..mak masih ada.. tapi kak dibela oleh tok sejak 9bulan baby lagi huhu..kasih syg pada tok jer..dia lah ibu dan tok pada kak..kenal mak dah besar anak dara 19 thn baru nak kenal..dok bersama..

    ReplyDelete
  5. Al-Fatihah....yg tinggal kena bykkan bersabar yg pergi tetap x kembali lagi...semoga rohnya ditempatkan bersama orang2 yg beriman dan beramal soleh...aminnnn...

    ReplyDelete
  6. Al-fatihah buat arwah, semoga ditempatkan bersama org yg beriman..tiap yg hidup pasti merasai mati... x tahu bila kita pula akan dijemput..

    ReplyDelete
  7. Al-Fatihah untuk arwah kakak Nieza. Pergi di usia muda. Semoga rohnya ditempatkan di kalangan orang yang beriman.

    ReplyDelete
  8. Mas: terima kasih..:)

    kak Lin: amin...terima kasih kak..:)

    Kak.Lina: amin..terima kasih kak.:)

    paty Kitchen: amin..terima kasih...:)

    Kak Sofea:amin...ya kak betul tu..cuma masa kita jer kita tak tau bila kan...btw terima kasih kak..:)

    Yatie: amin..ya jemputan Allah tak mengira usia...btw terima kasih yer yati..:)

    ReplyDelete
  9. Kak Ilah: sedihnya dgr ceter akak....kesiannya kat akak kan...dugaan la masa kecil la tu tapi tak pe sekarang ada anak2 dan suami disisi tu syukurlah kan.

    ReplyDelete

sila...sila..jgn segan-segan yer..tq:)

Be Our Guest And Sign This Guestbook...TQVM

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

My Blog Anniversary Day

Daisypath Anniversary tickers

Our Wedding Anniversary Day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers