13 Nov 2010

Masa Untuk Bercuti!!..

Salam semua...Selamat berhujung minggu pada semua dan salam aidiladha pada semua umat islam tak kira dimana saja anda berada. Hari ni saya dan en.hubby akan terbang ke London untuk bercuti. Cuti-cuti europe jer...dan cuti masak-masak la kejap...so..saya dan en.hubby akan berada di London selama 4 hari dan beraya aidiladha di London sebelum meneruskan trip ke Dublin...2 hari bermalam di Dublin dan sambung pula trip ke Brussel selama 2 hari juga...esoknya tu bertolak blk ke Helsinki .semoga perjalanan hari ni akan berjalan dengan selamat....selamat pergi dan selamat  balik juga....InsyaAllah .

Kepada semua rakan-rakan blog dan pengunjung my blog yg sudi singgah ke sini..Jutaan terima kasih diucapkan...sila tinggalkan jejak-jeak anda...InsyaAllah bila dah blk kesini nanti tuan rumah akan balas kunjungan anda.

sumber gambar: wikepedia, the free encyclopedia
 
 London, England

Dublin, Ireland

Brussel, Belgium

babai!!...:)


2 comments:

  1. Salam kak! selamat berSUKAn Riaaaaaa selamat jalan2 selamat makan angin selamat sampai ke destinasi pergi n balik, kalau boleh ikut nak ikut jugak! :D hv fun!!!!

    ReplyDelete
  2. salam ijayuji...terima kasih! alhamdulillah selamat pergi dan selamat kembali...memang best n enjoy walaupun penat berjln..hehe

    ReplyDelete

sila...sila..jgn segan-segan yer..tq:)

Be Our Guest And Sign This Guestbook...TQVM

Bookmark and Share

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

My Blog Anniversary Day

Daisypath Anniversary tickers

Our Wedding Anniversary Day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers