18 Oct 2010

xtvt last weekend

nak ceta pasal last week punya xtvt tak ada apa yg menarik sgt pun cuma bz dgn msk2 dan mkn2 jer.....malam sabtu tu my hubby ada jemput kwn-kwn kat sini datang umah...ada lah projek baru diorang tu...buat class forex...emmm nak ceta dgn lbh lanjut pun tak brapa nak faham sgt coz tak brapa nak minat pun....tak pe lah ceta pasal ceta lain la yer...ok cetanya saya pun mulalah xtvt msk2 saya pada hari tu pagi-pagi seawal jam 7.30am dah keluar dah pi market tumpang hubby nak keluar pi keja tu saya pun keluarlah sekali....kedai pun lum buka lagi so..lepak kat ofis la sampai jam 10am baru pi beli brng2 tu..dah abis beli tu blk umah driver ofis tolong antarkan kalau tak susah juga nak bawa blk brg berat2 tu naik train or bus..memang tak sanggupla nak jln kaki lagi.

so...dah sampai umah tu mulalah episod msk2 ni...saya masak kuih talam keladi dulu...biarkan kuih tu sejuk..pastu saya buat laksa penang..memang byk keja skit nak perisikan ikan tu utk buat kuahnya tapi alhamdulillah berkat kesabaran siaplah juga...n lastly masak bahan2 utk pasemboq...ni semua msk style org penang..kuah pasemboq pula hubby yg buatkan. ok dah siap semua jam 9mlm kawan2 datang...yg laki2 jer yg ngadap laptop tu yg ladies2 plak mkn jer lah xtvtnya...hehe ok layan gambar dibawah.


 terlupa pula nak snap photo mkn dr dekat.....saya masak simple2 jer tu ada kuih talam keladi,laksa penang,pasembor dan air teh tarik dan jus.faizah bawa kek gulung dan puya pula bawa buah2an...oklah tu memang kenyanglah mkn pun dah lewat.




wife2 plak melepak sambil mkn2...anyway.... thanks guys for coming..:)

No comments:

Post a Comment

sila...sila..jgn segan-segan yer..tq:)

Be Our Guest And Sign This Guestbook...TQVM

Bookmark and Share

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

My Blog Anniversary Day

Daisypath Anniversary tickers

Our Wedding Anniversary Day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers