8 Dec 2011

A Gift From Kak Kasih

Assalammualaikum 
Nak ceter pasal hadiah yg saya dapat dari seorang kakak yang dok jauh di Malaysia ni. Kakak yang saya maksudkan ni, hanya mahu dirinya dikenali sebagai Kak Kasih jer dialam maya ni...mungkin ramai dah yang kenal kan. 

Perkenalan tanpa bersua muka dan yang hanya mengenali antara satu sama lain dialam maya saja tapi terasa begitu mesra sekali. Syukur diatas perkenalan dan persahabatan yang dijalinkan ini, semoga akan mengeratkan lagi ukhwah sesama kita InsyaAllah.

Actually hadiah yang diberi ni dikirim pada seorang kakak org Malaysia yang berkahwin dgn org sini dan dah lama tinggal di Finland ni. Kebetulan kakak tu balik bercuti ke Malaysia baru ni dan berjumpa dengan Kak Kasih yang dah lama dikenalinya masa beliau menetap di Malaysia dulu. Ceternya diorang dah lama lost contact tapi itu la kan kalau dah ditakdirkan nak jumpa ke hujung dunia pun akan bertemu juga..small world kan yg jauh kita dapat dekatkan semula. Apapun syukur alhamdulillah bila Allah temukan mereka semula ..saya tumpang gembira juga. 

Jutaan Terima kasih saya ucapkan pada Kak Kasih diatas hadiah yang diberikan ini. Semua barang yang dikirim ni adalah dibeli dari luar negara ni coz kak kasih ni memang suka melancong. Seronok bila tgk banyak juga yang akak kasi ni...amatlah bermakna sekali buat saya. InsyaAllah akan disimpan dengan baik sebagai tanda persahabatan dan kenangan dan N3 ni adalah sebagai tanda menghargai pemberiannya saja.... bukannya ada niat lain pun..hanya simpanan  kenangan buat saya disini saja.

 suka scoop rice ni..comel jer...:D



 fridge magnet ni pula dari Vietnam..cantik...saya memang suka kumpul FM ni.

FM ni pula dari Turkey..cantik juga.

 magnetic memo holder yg menarik

 FM ni dari Japan..cute jer

beg kain  sulaman yang cantik

Tqvm for the Lovely Gift sis....really appreciate!...sayang akak selalu..mmhuahhx3:D

3 comments:

  1. Assalamualaikum Nieza,
    Waaaaa cantik2nya gift dari kak Kasih, ni yng nak jeles ni...Itulah kan, terkadang tu perkenalan maya yng sebegini membuatkan kita merasa sungguh terharu. Sememangnya kak Kasih seorang yang humble, suka sgt dengan kehadirannya di maya ini....

    ReplyDelete
  2. Assalam Nieza, seronoknya bila dapat gift, akk tumpang gembira kat sini

    ReplyDelete

sila...sila..jgn segan-segan yer..tq:)

Be Our Guest And Sign This Guestbook...TQVM

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

My Blog Anniversary Day

Daisypath Anniversary tickers

Our Wedding Anniversary Day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers