22 Jul 2011

Stylish Blogger Award From Kak Wattie



Assalammualaikum semua...sebelum terlupa  nak gantung award ni  dulu. Dah byk hari peram baru nak gantung bukan apa dah ambil awal lama dah tapi tertimbus dgn resepi baru jer....:P


Stylish Blogger Award  datangnya daripa Kak Wattie yang dok di Penang. Walaupun dulu nieza dah pernah dah terima  award yg sama ni tapi  kali ni datangnya drp org yang tak sama so...dgn berbesar hati nieza menerimanya kak...terima kasih diatas ingatan....sayang selalu..mhhuuaahhx3..:D


Tugasan yang diberi adalah berikan pada 8 org blogger lain tapi rasanya dah ramai dah yg dapat award ni kan...so nieza skip kat sini jer lah yer:D


1 comment:

  1. Assalamualaikum Nieza,
    Terimakasih sebab sudi gantung award ni.

    ReplyDelete

sila...sila..jgn segan-segan yer..tq:)

Be Our Guest And Sign This Guestbook...TQVM

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

My Blog Anniversary Day

Daisypath Anniversary tickers

Our Wedding Anniversary Day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers