11 Apr 2011

Card From Mas Duniaku

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua. dah abis gantung  award ni nak gantung kad pula. Tahniah diucapkan pada Mas Duniaku diatas genapnya setahun blog Mas tu....semoga blog Mas akan terus meletop dgn resepi yang hebat lagi dan berkongsi resepi lagi...InsyaAllah.

 btw...terima kasih yer Mas diatas ingatan kiriman kad yang cantik ni....memang akan disimpan untuk ingatan kenangan yang abadi. Kalau rindu-rinduan masa akak dah berpencen berblogging nanti bolehlah akak buka blk nengok kad ni...:D



Semoga persahabatan yang dijalin juga berkekalan selamanya....:)

2 comments:

  1. salam kak nieza...
    maceh kak sudi ambik bunga, cawan ngan buku nota tu...
    tengok hadiah tu ingat mas tau...
    cayang akak..muahhhhh

    ReplyDelete
  2. w.salam mas....sama-sama kasih yer akak suka kad cantik tu...nanti kalau rindu kat mas tak dpt tgk org tgk kad ni pun jadi lah...hehe tq dear...mhuahhhx2:)

    ReplyDelete

sila...sila..jgn segan-segan yer..tq:)

Be Our Guest And Sign This Guestbook...TQVM

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

My Blog Anniversary Day

Daisypath Anniversary tickers

Our Wedding Anniversary Day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers