14 Jan 2011

Creative Blogger Award From Mr.Mama


Salam semua.....masa untuk menggantung award pula....dengan berbesar hati saya menerima award ni drp blog Resepihidupku @ Mr.Mama...jauh pi ambik ni tadi  yg dok jauh nun di KK, Sabah.

  Actually segan juga nk gantung ni coz tak creative sgt pun ... blog saya juga masih baru dan belum cukup sethn jagung lagi...masih byk kekurangan yang ada tapi demi menghargai pemberian mr.mama saya dgn besar hati menerimanya....thanks a lot to mr.mama semoga persahabatan di alam maya ni dapat merapatkan ukhwah sesama kita dan juga rakan-rakan yg lain...insyaAllah.

Ok jom kita tgk 
:: PENGERTIAN BERKENAAN AWARD INI ::
PENCIL yang besar
Menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.

FILEM bergerak tanpa henti
Menunjukkan AWARD ini di FOWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.

LOGO bulat berkelip-kelip
jika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi.

Untuk maklum balas penerima AWARD ini, ikhlaskan hati untuk membuat entri/posting berkenaan AWARD ini dengan kreatif dan penuh estatik beserta FOWARD kepada 5 orang yang betul - betul layak menerima AWARD ini. anda juga boleh meletakkan AWARD ini di side bar atau dimana - mana yang bersesuaian. tinggalkan comment untuk ucapan manis anda.
Peraturan tuan pemberi award nie nak saya  tag 5 orang untuk diberikan award ni. kalau ikutkan ati ramai lagi nk kasi tapi kita mengikut perintah lah yer...So....mereka yg bertuah adalah:-


Kak Nor - Secubitgaramnor67
Kak Ilahjy - Resepi Sumbangan JY
Kak Ita - fromintankitchen
Kak Norlie - Norlilovescake
Anie - metearoha
-THE END-

7 comments:

  1. salam nieza..

    ho ho... namaku teratas ya.. mekasih ya.. nanti k.nor angkut dan gantung kat rumah :) mekasih atas ingatan utk k.nor tu.. :)

    ReplyDelete
  2. w.salam kak, wah bagus awal akak sampai sebab tu bubuh nama akak yang teratas...hehe btw time kasih juga pd akak yg byk berkongsi resepi...:)

    ReplyDelete
  3. waaa..dpt award ea kak,thniah....

    ReplyDelete
  4. huhuuu dpt award lagi kali ke2..kali pertama kak ilah terlupa langsung masa tu kak sibuk di melaka..sampai la ni baru tingat..mecihhh krn sudi bagi...kali ke2..nanti kak ilah cuba bt kerja..huahuaaaa tak reti laaa tak kretip ayat pong...maaf kalu tak tepati syarat..

    ReplyDelete
  5. Singgah amik AWARD yg besar ni...nnti baru nk gntung bila dh free. Lani dok membaking dulu...tq sudi memberi..dan alhamdulillah besar hati akak menerima.....

    ReplyDelete
  6. kak Ilahjy: terima kasih juga pada akak yg sudi menerimanya..sama lah saya pun x kreatif juga...hehe

    kak norli: terima kasih kak norli krn sudi angkut award ni...hehe selamat membaking yer kak..:)

    ReplyDelete

sila...sila..jgn segan-segan yer..tq:)

Be Our Guest And Sign This Guestbook...TQVM

Bookmark and Share

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

My Blog Anniversary Day

Daisypath Anniversary tickers

Our Wedding Anniversary Day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers